Általános Szerződési Feltételek
Üdvözöljük a Postakocsi Bisztró (2510 Dorog, Hősök tér 5. fszt. 1.) honlapján!
Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt, vagy bármely szolgáltatásunk igénybevétele előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Szolgáltató:
Cégnév: Pk-lau Sisters Kft.
Székhely: 2510 Dorog, Hősök tér 5. fszt. 1.
Tel: +36 70 7799552
E-mail: postakocsibisztro@gmail.com
Kövessen minket Facebookon is: https://www.facebook.com/postakocsibisztro
Cégjegyzék szám: 11-09-028288
Cégbejegyzés kelte: 2020.11.12.
Adószám: 28836380-2-11
Bankszámla szám: 10403648-50526980-71511002
Kamarai tagság: Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Cég statisztikai számjele: 28836380-5610-113-11
Adatkezelési nyilvántartási számunk:
Web tárhely szolgáltató: Web ITem Kft (70/5312-654, info@item.hu)
Vásárló:
A www.postakocsibisztro.hu weboldalra regisztráló és a www.postakocsibisztro.hu weboldalon található bármely szolgáltatást igénybe vevő személy.
Vásárló a www.postakocsibisztro.hu oldal használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
1. Általános tudnivalók
Jelen ÁSZF tárgyát a www.postakocsibisztro.hu oldalán történő regisztráció utáni étel/ital vásárló általi megrendelés, tovább a Postakocsi Bisztró bármely szolgáltatása igénybe-vételének feltételei képezik.
A megvásárolható termékek és szolgáltatások köre: készételek és italokat forgalmazása. A termékekről megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
A www.postakocsibisztro.hu oldalon elérhető szolgáltatások: Szolgáltató a Vásárló számára lehetőséget biztosít az étterem Online rendelés kínálatából online vagy telefonos rendelés leadására, valamint a Vásárló döntése alapján a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére az étterem által elfogadott fizetési mód alkalmazásával. Szolgáltató a Postakocsi Bisztró éttermében nyitvatartási időben lehetőséget biztosít helyben fogyasztásra az aktuális étlap és itallap kínálatából.
Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a www.postakocsibisztro.hu felületén.
A www.postakocsibisztro.hu oldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a weboldalon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a szolgáltató nem iktatja.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
2. Regisztráció a weboldalon
A weboldalon történő vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött, és ingyenes.
A regisztráció a www.postakocsibisztro.hu oldal regisztrációs felületén kezdeményezhető. A vásárló köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
A regisztráció a „Regisztrálok” gomb megnyomásával véglegesíthető, amely egyben a jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadását is jelenti.
A felhasználó hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a szolgáltatót.
Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és valóságnak megfelelőek legyenek. Ellenkező esetben a www.postakocsibisztro.hu oldal kitilthatja a felhasználót.
3. Regisztráció törlése
Vásárló regisztrációja egy év inaktivitás után automatikusan törlődik a rendszerből.
Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni a Szolgáltató email címre küldött üzenetben. A regisztráció törlését Szolgáltató megfelelő azonosításhoz és ahhoz köti, hogy a törlésre vonatkozó email a vásárló fiókjához megadott email címről érkezzen, hogy biztosan megállapítható legyen, hogy a regisztráció törlését az arra jogosult kezdeményezte.
Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
Szolgáltató törölheti a Vásárló regisztrációját saját belátása szerint amennyiben úgy ítéli meg, hogy a Vásárló megtévesztő, szándékosan félrevezető magatartást tanúsít, korábbi rendelés(ek), és rendelésátvétel(ek) során a Szolgáltató számára nem elfogadható magatartást tanúsított, vagy nem tartotta be az Általános Szerződési Feltételeket.
4. A rendelés menete
A www.postakocsibisztro.hu oldalon elérhető minden rendelhető tétel mellett a vételárak feltüntetésre kerülnek, mely árak az általános forgalmi adót és a csomagolás díját minden esetben tartalmazzák.
A kiszállítási díjak és a minimum rendelési díjak településenként eltérőek lehetnek. Elvitel esetén nincs minimum rendelési díj.
A rendelés feltétele, hogy a Vásárló rögzítse azt a címet, amelyre a rendelését kéri, valamint az, hogy a kiválasztott házhoz szállító étterem a megadott címre vállaljon házhozszállítást, és a rendelés időpontjában nyitva legyen. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az étterem nyitvatartási idejétől függetlenül ideiglenesen felfüggessze a rendelést - kiszállítást, de ennek tényét egyértelműen feltünteti a www.postakocsibisztro.hu weboldalon.
A rendelés feladása során ki kell választani az étterem kínálatából a megrendelni kívánt terméket. Ezt követően az éttermi kínálattól függően a megrendelni kívánt ételhez kapcsolódó kiegészítő lehetőségek jelennek meg. A termék kiválasztását követően a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával lehet a terméket a kosárba helyezni.
A Rendelés feladásának utolsó lépése a „Rendelés feladása” gomb kiválasztása, mely kártyás fizetés esetén a vásárlót automatikusan a bank saját online fizetési felületére irányítja.
A feladott rendelés kiszállítási ideje a közlekedési, időjárási viszonyoktól, illetve a pillanatnyi leterheltségétől függően eltérhet.
A Vásárlónak lehetősége van a rendelés feladásánál későbbi időpontra kérni a rendelését, azonban ezt a rendelés feladásánál minden esetben jelezni kell.
Vásárló tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár.
5. Adatbeviteli hibák javítása, a rendelés lemondása
Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (vásárlói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása, rossz szállítási cím megadása.
Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat telefonhívással jelezheti Vásárló az étterem felé.
A rendelés nem mondható le, kivéve abban az esetben, amikor a Vásárló a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a 06 70 7799552-es telefonszámon.
6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A www.postakocsibisztro.hu oldalon a webáruház használatával a vásárlási folyamat elektronikus úton lehetséges, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a rendelési folyamat végig vitele során a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a vásárlót a Szolgáltató azonnal e-mailben tájékoztatja.
Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A sikeres rendelésfeladást követően a Vásárló www.postakocsibisztro.hu oldalra az általa megadott felhasználónévvel és jelszóval belépve a megrendelt tételeket visszaellenőrizheti.
Amennyiben a Vásárló visszaigazoló e-mailt a feladott rendeléséről nem kapott (egyes e-mail szolgáltatók esetében ez néhány percet késhet), azonban a „Rendeléseim” menüpont alatt a feladott rendelését látja, úgy a vásárlás menete sikeres volt.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Telefonszám: 06 70 7799552 (10.00-22.00)
E-mail cím: postakocsibisztro@gmail.com
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
7. Elállási jog és a rendelés lemondása
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés a) és d) pontja alapján a Vásárót nem illeti meg elállási jog, tekintve, hogy a megrendelés elküldését követően a Szolgáltató a szolgáltatását teljes mértékben teljesítette és a megrendelt termékek romlandó termékeknek minősülnek.
Amennyiben azonban a rendelés az étteremmel egyetértésben törlésre kerül, de a rendelés ellenértéke már megfizetésre került, a bankkártyával, vagy más virtuális fizetőeszközzel előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik. Árreklamációját kérjük írásban kérjük jelezni a postakocsibisztro@gmail.com e-mail címre.
8. Fizetési lehetőségek
A www.postakocsibisztro.hu oldalon a minimális rendelés értéke, nyitva tartás, esetlegesen felmerülő csomagolási díj, valamint szállási díj, illetve az utalványok, bankkártyák, illetve bankkártya jellegű virtuális fizetőeszközök elfogadása egyenként fel van tüntetve. Kártyás online fizetés esetén a rendelés előre fizetendő, utalvánnyal, kuponnal illetve készpénzzel történő fizetés esetén az ellenérték a megrendelt tételeket kiszállító futárnál kerül átadásra a rendelés átvételekor.
A rendelés értékén túl a vevőt a Szolgáltató felé egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.
A www.postakocsibisztro.hu oldal a bankkártyás tranzakciók lebonyolításához az OTP Bank Nyrt. simple pay alkalmazását használja. További információ erről a szolgáltatásról a https://simplepay.hu/ oldalon található.
9. Akciók, promóciók
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a Megrendelőket az akció időtartamáról és részleteiről. A Szolgáltató bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít, amit a kedvezményes ár feltüntetésével tesz közzé az oldalon.
A www.postakocsibisztro.hu oldalon a Vásárló tájékozódhat az állandó és aktuális akciókról, termékpromóciókról, melynek részletei és feltételei egyértelműen feltüntetésre kerülnek. A Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy amennyiben a feltételeknek eleget tesz a Vásárló, úgy az őt ezzel összefüggésben megillető kedvezményeket, termékeket biztosítja.
Pizzás dobozon lévő kuponakció
A házhozszállítás illetve a megrendelt, és a Postakocsi Bisztróban közvetlenül átvett (elvitel) normál pizzák csomagolóanyagán található kuponok kivághatóak és gyűjthetőek. 10 db összegyűjtött kupon után a 11. pizza ajándék, melyet a következő rendelésnél lehet igényelni, más pizza megrendelésével egyidejűleg. Az akció feltétele, hogy a megrendelés a www.postakocsibisztro.hu oldalon vagy telefonon történjen, és a Vásárló megrendeléskor egyértelműen jelezze, hogy a kuponakció keretében az ajándék pizzára tart igényt. Az ajándék pizza az aktuálisan megrendelt pizzarendelésben szereplő legalacsonyabb árú pizza lehet. További feltétel, hogy a 10 db kivágott kupon átadásra kerüljön a futárnak, illetve elvitel esetén az étteremben a pizzát kiadó személynek. Csak és kizárólag eredeti kuponok kerülnek elfogadásra, a más kuponok, hamisítványok, másolatok átvételét a futár, illetve a kiadó személyzet megtagadja, és ez esetben az ajándék pizza árának megtérítésére is köteles a Vásárló. A Netpincér.hu felületén leadott rendelés esetén az akció nem érvényes technikai okokból. Az akció a mini pizzákra nem érvényes!
10. Telefonos megrendelés
Vásárlónak lehetősége van megrendelésének telefonon történő leadására is. Vásárló ebben az esetben is tudomásul veszi, és elfogadja az ÁSZF pontjait. Telefonon történő megrendelés regisztráció nélkül történik, de minden egyéb feltétel és kötelezettség azonos a webáruházon keresztül történő megrendeléssel. Telefonon történő megrendelés esetén az ügyfélszolgálatos rögzíti a megrendelő nevét, telefonszámát, a kiszállítási címet, és a rendelt termékeket.
11. Helyben fogyasztás
Vásárlónak lehetősége van nyitvatartási időben felszolgálást igénybe véve helyben fogyasztásra a Szolgáltató Postakocsi Bisztró éttermében Dorogon, a Hősök tere 5. fszt. 1. sz. alatt. Helyben fogyasztás esetén Vásárló az aktuális étlap és itallap kínálatából választ, az aktuális étlap és itallapon tájékozódhat az aktuális árakról, az ÁSZF és az Adatvédelmi irányelvek elérhetőségéről, és ezek tartalmát megismerve és tudomásul véve veszi igénybe a Szolgáltató bármely szolgáltatását. Szolgáltató jogosult belátása szerint korlátozni a Vásárlók (vendégek) számát, zártkörű rendezvények, előfoglalások miatt a vendégek fogadását.
12. Szavatosság
A Szolgáltatótól megvásárolható készételek frissen készült termékek, melyek 3 órán belül fogyaszthatók.
13. Reklamáció
A Vásárló a megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt ügyfélszolgálati telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön tud jelezni. A minőségi panaszokat minden esetben kivizsgáljuk.
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel.
Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g. a testület döntésére irányuló indítványt,
h. a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 16.
Telefonszám: 06 34 513 010
Fax: 06 34 316 259
E-mail: bekeltetes@kemkik.hu
Honlap: www.kemkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
A Szolgáltatónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a Vásárló megrendelését a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki éttermi (kiszállításos) szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
14. Felhasználás egyéb feltételei
14.1. Felelősség
Vásárló a www.postakocsibisztro.hu oldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a www.postakocsibisztro.hu oldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a www.postakocsibisztro.hu oldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a www.postakocsibisztro.hu oldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a www.postakocsibisztro.hu oldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.
Amennyiben a Vásárló a www.postakocsibisztro.hu oldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
Szolgáltató és Vásárló között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.
Szolgáltató nem vállal felelősséget harmadik személytől származó vagy ismeretlen eredetű tartalmakért.
14.2. Szellemi tulajdon
A www.postakocsibisztro.hu weboldalán található teljes tartalom a Szolgáltató kizárólagos tulajdona, és írásbeli hozzájárulása nélkül a tartalom egésze vagy bármely része máshol fel nem használható, nem másolható, nem megosztható. Amennyiben ilyen jogsértés történne, az engedély nélkül felhasznált tartalmat azonnal törölni kell.
15. Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www.postakocsibisztro.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a www.postakocsibisztro.hu oldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: (2021. 04. 16.)